בצקת בעפעף העין השמאלית
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! יש לי כבר המון זמן בצקת בעפעף העין השמאלית רציתי לדעת ממה זה נובע? ואיך אפשר לטפל בזה תודה :)
לקריאה נוספת והעמקה
הודיה שלום! בעפעף מיגוון רקמות מסוגים שונים, כגון עור, שריר ולחמית, כשפתולוגיה של כל אחת מהן עלולה לגרום לבצקת / נפיחות. נפיחות בעפעף יכולה לנבוע ממגוון סיבות, לרוב דלקתיות. תיתכן דלקת אלרגית, זיהומית או מכנית. חשוב לדעת אם קיים ליווי של תסמינים נוספים, כגון אודם, כאב, רגישות, הפרשות וכיוצא בזה. יש צורך בבדיקה והתרשמות קלינית על ידי רופא עיניים על מנת לאבחן הסיבה ולהמליץ על הטיפול המתאים. בברכת בריאות, ד"ר זיידר.