ניתוח להרמת עפעפיים
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אמי , בת 87 שנים. סובלת מצניחת עפעפיים.יש לה דמנציה , ונמצאת במעון מוגן.האם כדאי בגילה לבצע ניתוח זה?
בתיה היקרה, שלום! התשובה באם לאימך כדאי לעבור ניתוח לתיקון צניחת העפעפיים, קשורה לדרגת המגבלה הקוגניטיווית שלה ולדרגת ההפרעה לראייה. אם הדמנציה בשלב מוקדם וקל -וצניחת העפעפיים חמורה - ניתן לשקול ביצוע הניתוח. וההפך - אם הדמנציה חמורה והצניחה קלה - לא הייתי מנתח. במצבים בהם אין שיתוף פעולה של הפציאנט יש צורך לעיתים בהרדמה כללית - מה שעלול לערער את הבריאות הכללית. הייתי ניגש לבדיקת רופא עיניים של הקופה בה אימך מבוטחת ושוקל עימו את כדאיות הניתוח. בהצלחה, ד"ר זיידר.