עפעפיים שמוטות לאחר טיפול בוטוקס במצח
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 53. קיבלתי טיפול בוטוקס במצח ובצידי העיניים. הטיפול נעשה בשלבים. שבועיים בין טיפול לטיפול. קודם צדי העיניים אח"כ מעט במצח העליון ולבסוף מצח וטיפה בין העיניים.אני יודעת שהמינון היה לא גבוהה. בהדרגה שקעו להן העפעפיים על גבי העיניים (הרבה יותר מאשר היו לפני הטיפול). הןנראות גם קצת בצקתיות. אני מרוצה מהתוצאה במצח.מה עושים עם העיניים? ניתוח?
ויוי היקרה שלום! אכן, בוטוקס במצח עלול לגרום להרפייה של שריר הפרונטאליס ולהשטחת המצח, אך גם לצניחת הגבות. צניחת הגבות בתורה גורמת להבלטת קפל העפעף, ולמראה של עודפי עור בעפעפיים. התופעה חולפת בתוך מס' חודשים. אם הנושא מפריע ניתן להציע הרמת גבות, או בלפארופלסטייה עליונה; ואולם לא הייתי ממהר לחפש כירורגיה, משום שהאפקט של הבוטוקס חולף, בעוד השפעת הניתוח קבועה. בהצלחה, ד"ר זיידר.