יש לי שקיות מתחת לעיניים וצניחת עפעף .
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איפה ומי כדאי לבצע את הניתוח. האם קופ"ח משתתפת. אני בת 60. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
נינה היקרה שלום! צניחת העפעף מכוסה בסל הבריאות, אם מפריעה לראייה וגורמת להפרעה ניכרת בשדה הראייה. ניתוח בלפארופלסטייה תחתונה להסרת השקיות בעפעפיים תחת העיניים אינו נמצא בסל. הייתי פונה לרופא עיניים אוקולופלסטיקאי במסגרת קופת החולים בה את מבוטחת על מנת להיבדק ולבחון איזו פעולה מכוסה על ידי הקופה. בהצלחה, ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין http://sites.google.com/site/nirseider/ אתר אינטרנט