דלקת בעין שמאל
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כבר כ5 שנים העין השמאלית שלי נפוחה, תחילה זה העין שלי באחת מן הבקרים הייתה נפוחה לגמרי כמעט סגורה , עם הזמן נפתחה לאט לאט , העפעף לא היה אדום אלא רק לפעמים העין עצמה הייתה אדומה , והיה יוצא לי מוגלה אחרי 3 חודשים שאני רואה שהוא נפתח כל פעם אבל לא לגמרי הלכתי לרופא עיניים נתן לי טפות למשך שבועיים , כבר עבר חודש וחצי והעין שלי עדיין לא פתוחה עד הסוף , פעם נפתחת קצת ופעם חוזרת להיות עוד טיפה ססגורה , וזה פעם ראשונה בחיי שיש לי דלקת או נפחות בעין , מה הסבה לכך שזה זמן כל כך ממושך ואפלו טפות לא עזרו לי ?..
סלחה טעות כ5 חודשים ***