2 שאלות
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב 1. היכן אתה מנתח אסטטיקה? האם ברמבם? 2. האם מומלץ בחורף או בקיץ לנתח? או שאין משמעות למזג האויר תודה
נחי היקר שלום! הניתוחים האסתטים מבוצעים על ידי בד"כ בבי"ח איטלקי בחיפה או באסותא לב המפרץ. תיזמון הניתוח קשור יותר לתקופה שבה אתה יכול להיעדר מן העבודה למספר ימים, או תקופה שבה אין ארועים משפחתיים או אחרים שבהם אתה צריך להיראות במיטבך. זאת, משום שיש תקופת החלמה מסויימת של נפיחות, המטומות ובצקת בעפעפיים. אין חשיבות מיוחדת לעונות השנה. יחד עם זאת, מקובל להמליץ להימנע מחשיפה לשמש ישירה (אם אתה מן הנוהגים להשתזף - שימוש באמצעי הגנה כמשקפי שמש) לאחר הניתוח לתקופה קצרה על מנת למנוע צבירת פיגמנט באיזור הצלקות. בברכה ולהתראות, ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין http://sites.google.com/site/nirseider/ אתר אינטרנט