פס אדום בעין לאחר גלישה בסקי ללא משקפי שמש
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יצאתי אתמול לחרמון לגלוש. במהלך היום לא הרכבתי משקפיים ומאתמול ניתן להבחין בפס אדום בשתי העיניים, ורגישות בעיניים. איך אני יכולה לטפל בזה?
לקריאה נוספת והעמקה
בוקר אור שרי, בלא הגנת משקפי שמש, החזר קרינת השמש על ידי משטחי השלג הבוהקים עלול לגרום לדלקת חיצונית של העין שמערבת את הלחמית והקרנית. הדלקת מתבטאת באודם, דמעת ורגישות וחולפת בד"כ תוך יום-יומיים. ניתן לטפל בתחליפי דמעות +/- משחת עיניים אנטיביוטית. בברכת בריאות שלמה, ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין http://sites.google.com/site/nirseider/ אתר אינטרנט