עין ימין יותר עצומה משמאל ואדומה
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי לאחרונה התחילו לי כאבים בעין ימין מה שגורם לי ללחוץ ולשחק עם העפעפיים כל הזמן בעין זו ועכשיו העין אדומה רוב הזמן והעפעף נופל לי האם זה עובר? ואיך אפשר לטפל בזה? אני בכיתה י.
פיץ יקרה, עין אדומה וכואבת, שנגרמת מתהליך דלקתי, אכן יכולה לגרום לפטוזיס מכני, עקב נפיחות של העפעף, ולמראה של עין עצומה או קטנה יותר. כדאי לגשת להערכה על ידי רופא עיניים על מנת לקבל אבחנה מדוייקת. בברכת בריאות, ד"ר ניר זיידר, רופא עיניים ומומחה אוקולופלסטיקה, ניתוחי עפעפיים תיפקודיים ואסתטיים. www.oculoplastics.co.il