אלחוש מקומי בצידי העיניים
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, התחלתי בטיפול של הזרקת בוטוקוס בצידי העיניים (מסיבה רפואית, לא אסטתית). הבעייה שההזרקות ממש כואבות ואני חוששת מהפעם הבאה. אם אני שמה קרם אלחוש (אמלה), האם זה בעייתי? הזזרקה ממש צמודה לעין, סביר להניח שאם אני שמה שם אז הקרם יכנס לעין, אבל אני לא רואה דרך אחרת לעבור את זה בלי זה. אודה לעצתך
גל יקרה, שלום! ניתן בהחלט למרוח מישחת אילחוש כמו אמלה בצידי העיניים על מנת להקל תחושת העיקצוץ בעת הזרקת בוטוקס. בברכת בריאות, ד"ר ניר זיידר, רופא עיניים ומומחה אוקולופלסטיקה, ניתוחי עפעפיים תיפקודיים ואסתטיים. www.oculoplastics.co.il