שאלה לגבי ניתוח להרמת עפעפיים
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, נקבע לי תור לניתוח הרמת עפעפיים בחודש ספטמבר(הרדמה מקומית אשפוז יום). גיליתי שאני בהריון, האם ניתן לבצע את הניתוח?
שילת יקרה שלום! לרוב, לא מקובל לנתח בטרימסטר ראשון להריון ניתוחים לא דחופים. אם את כבר בטרימסטר שלישי - ניתן להתייעץ עם הרופא המנתח ולפי הצורך לבקש הערכה של רופא מרדים, או רופא נשים. בהצלחה, ד"ר ניר זיידר, רופא עיניים ומומחה אוקולופלסטיקה, ניתוחי עפעפיים תיפקודיים ואסתטיים. www.oculoplastics.co.il