צניחת עפעף - הרכבת עדשות או לייזר?
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמתי לב שעפעף צונח מעט מהעין השניה אני מרכיבה עדשות כבר 4-5 שנים וקראתי שזו עלולה להיות הסיבה האם עדיף לעשות לייזר בעיניים במקום הרכבת עדשות מבחינת נפילת העפעף? או שעדיף להרכיב עדשות בתדירות מועטה?
לאה יקרה, שלום, הרכבת עדשות מגע קשורה בהתפתחות פטוזיס. המנגנון קשור, ככל הנראה במעין דלקת או חיכוך מתמיד של העדשה בפנים האחוריות של העפעף. כמובן, הימנעות מהרכבת עדשות יכולה למנוע התפתחות פטוזיס, אך על מנת להעריך ביתר דיוק את מצבך - דרושה בדיקת רופא עיניים. בברכת בריאות, דר' ניר זיידר, רופא עיניים ומומחה אוקולופלסטיקה. www.oculoplastics.co.il