שאלה לגבי צניחת עפעפיים
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי ערב טוב האם צניחת עפעפיים יכולה להחמיר? האם זה משהו שממשיך לצנוח או אחרי שצונח נשאר כמו שהוא?
אוריה יקר, שלום! צניחת עפעפיים יכולה להיות יציבה, להשתפר, או להחמיר עם הזמן - תלוי, כמובן, בסיבה. לדוגמא: רקע חבלתי עם המטומה שנספגת מן העפעף יכול לשפר המצב והפטוזיס עשוי לחלוף. תהליך גידולי בארובת העין יכול לגרום להחמרה הולכת וגוברת של פטוזיס. צניחת עפעפיים הקשורה לגיל בד"כ יציבה, או מתקדמת באיטיות לאורך החודשים והשנים. בברכת בריאות, ד"ר ניר זיידר, רופא עיניים ומומחה אוקולופלסטיקה, ניתוחי עפעפיים תיפקודיים ואסתטיים. www.oculoplastics.co.il