צניחת עפעפיים אסימטרייה
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, יש לי עודפי עור אסימטרי יותר בעין שמאל מאשר בימין. האם ניתן, מומלץ ובטוח להסיר עודפי עור בפלזמה מחט....? העניין הוא, שאני אחרי שני ניתוחי קטרקט בכל אחת מהעיניים ויש הדקקות גבולית של עצב בעין שמאל והתחלתי טיפול בקסלאטן. לכן אני דיי חוששת. אשמח לתשובתך תודה
רותי שלום, הטיפול שהזכרת מתאים לעודפי עור מינימלים בעפעפיים. מובן, שרצוי להמתין מס' חודשים לאיזון הלחץ התוך עייני, לפני שבודקים אפשרות לכירורגייה באיזור העיניים. בברכת בריאות, דר' ניר זיידר, רופא עיניים ומנתח אוקולופלסטיקה. www.oculoplastics.co.il