עשו לי בדיקה עם טיפות efrin לפני שנה מה זה אומר
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה לפני שנה עשו לי בדיקה עם טיפות efrin 10% לפי מה שכתוב במסמך עיניים שיבא דברו על ניתוח צניחת עפעף בעין ימין אך כנראה שלא קלטתי את המצב והלכתי ככה הביתה להמ עושים את הבדיקה הזאת??? ולמה יש רופאין שכן ורופאים שלא ??? אשמח לדעת תודה רבה
גולדי יקרה, שלום1 טיפת אפרין נמצאת בשימוש של אוקולופלסטיקטאים רבים: הטיפה מסייעת בכיווץ השריר המסייע בהרמת העפעף - השריר ע"ש מילר, ונותנת תמונה מדוייקת למדיי של התוצאה שעשוייה להתקבל בניתוח לקיצור השריר ע"ש מילר (מילרקטומייה). הבדיקה יכולה לסייע בבחירת הגישה והטכניקה הניתוחית לתיקון פטוזיס (צניחת עפעף). בברכת בריאות, דר' ניר זיידר, מומחה אוקולופלסטיקה, ניתוחי עפעפיים תיפקודיים ואסתטיים. www.oculoplastics.co.il