פתאום העין אחת קטנה לי
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם. אני לאחרונה (חודש) רואה טשטושי ראיה בעין ימין ובנוסף העין שלי קטנה יותר מעין שמאל, אשמח לדעת למה ממה זה נובע לי. כשפניתי לרופא הוא רק אמר משהו שקשור לעצב הראייה שלי, ושלח אותי לmri דחוף.
שירה יקרה, שלום! מובן שיש מיגוון רחב של סיבות היכולות לגרום ל"עין קטנה"... האבחנה המבדלת מצטמצמת לפי הממצאים בבדיקה. הייתי מתקדם עם ההדמייה, לפי המלצת הרופא המטפל, על מנת לשלול מחלות משמעותיות... בברכת בריאות, ד"ר ניר זיידר, מומחה אוקולופלסטיקה www.oculoplastics.co.il