אקטרופיון - אפשרויות
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1. כדי לתקן אקטרופיון, מתי מבצעים שחרור הרטרקטורים וקנטופקסיה, ומתי לטרל טרסל סטריפ ? 2. האם ניתוחים כאלה עלולים להגביר יובש בעיניים או לפגוע בבלוטות המיבומיאן ? 3 מה תופעות הלואי והסיכונים בפרוצדורות אלה ? תודה.
אדם יקר, שלום, 1. טכניקת הניתוח לתיקון אקטרופיון תלויה בהערכה הקלינית של המטופל ובדיקתו. לריפיון הוריזונטאלי של העפעף מבצעים בד"כ לטראל טרזל סטריפ. 2. ניתוחים אלה בד"כ מפחיתים יובש ומשפרים תיפקוד תיפקוד בלוטות מייבומיאן. 3. תופעות לואי מינימליות כמו דימום וזיהום ניתנות למניעה. בברכת בריאות, ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין אתר: www.oculoplastics.co.il