צניחת עפעפיים בגיל צעיר
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בגיל 22(לפני שנה), באופן פתאומי שמתי לב לצניחת עפעפיים, בעין אחת מעט יותר מבשניה. יש סיכוי ליחס את זה למחסור בשינה? או שמדובר במשהו רציני יותר? מוזר לי הגיל הצעיר שזה התחיל, והאם ע"י שינה מספקת יכול לחזור לעצמו?
ציפורה יקרה, שלום, בד"כ ולרוב צניחת עפעפיים מתפתחת בהדרגה. ייתכן ששמת לב יום אחד למצב שהתפתח באיטיות. יחד עם זאת - אם אכן ההופעה הייתה פתאומית - כדאי לפנות להערכה לרופא עיניים או נוירולוג, כדי לברר את הגורם למצב. בברכת בריאות, ניר. ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין אתר: www.oculoplastics.co.il