עין אחת טיפה יותר עצומה
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 20 ולאחרונה שמתי לב שהעין השמאלית שלי טיפה יותר עצומה מהימנית וזה בולט יותר כשאני עייפה. אציין כי לפני 4 חודשים עברתי ניתוח לייזר להסרת משקפיים. מה עלי לעשות? האם זו צניחת עפעף?
אאא יקרה שלום, ממליץ לבחון את גובה העפעף לפחות חצי שנה מניתוח הרפרקצייה. על פי תיאורך - ייתכן מאד שמדובר בפטוזיס קל, אך דרושה בדיקת רופא עיניים על מנת להעריך המצב. בברכת בריאות, דר' זיידר מומחה לניתוחי עפעפיים תיפקודיים וקוסמטיים www.oculoplastics.co.il