נזק לעין לאחר ניתוח עפעפיים עליונות
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בנוב 2019 עברתי ניתוח להרמת עפעפיים. מאז יש לי רגישות בעיניים כבר שנתיים. במיוחד בעין שמאל,עם דקירות ודמיעה . קמה בבוקר עם ריסים דבוקים. האם זה נגרם מצלקת פנימית ? מאוד מטריד מה הפתרון ?
גאולה יקרה שלום, התסמינים שאת מתארת יכולים להתאים לתופעות של עין יבשה, שעלולות להחמיר לאחר ניתוח להרמת עפעפיים. כמובן שקיים מיגוון טיפולים שיכולים להקל על המצב. כדי להתייחס ספציפית לבעייתך - כדאי לגשת לבדיקה אצל רופא העיניים המטפל. בברכת בריאות, דר' זיידר, מומחה לניתוחי עפעפיים תיפקודיים וקוסמטיים www.oculoplastics.co.il