שאלה על עיניים יבשות אוד חודש ניתוח
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שאלה אני ניפנה 20 שנה עברתי ניתוח לערמת העפפים שלוש ניתוחים עכשו עין ימין סורפת העפפים פוגים בקרנית וניה פצה אוד חודש ניתוח לערמת עפפים והיום ממש סורף לי ויבש סמתי טיפות ליובש לא עוזר מה עלי לעסות תודה
שמחה יקרה שלום, תופעות של יובש לאחר ניתוח להרמת עפעפיים יכולות להתבטא בצריבה ואי נוחות בעיניים. קיימת שורה ארוכה של תכשירים טיפוליים שעשויים להקל, כתחליפי דמעות, ועוד . חשוב להתייעץ עם רופא העיניים המטפל. בברכת בריאות, דר' זיידר. מומחה לניתוחי עפעפיים תיפקודיים וקוסמטיים www.oculoplastics.co.il