איך בוחרים?

דיון מתוך פורום  צניחת עפעפיים

22/08/2011 | 08:30 | מאת: טלי

שלום רב. אני בת 47 ולאחרונה ?נעלמו? לי העיניים. כלומר, אין לי איפה למרוח צלליות... ואני נחושה להרים את העפעפיים. מאחר ומדובר באיזור כל כך רגיש ואיני מכירה מישהו שעבר את הפרוצדורה ויכול להמליץ , אני מבקשת עזרה אם ניתן, והמלצה על מנתח/ת מנוסה ומעולה ,שמצד שני לא ?שוחט? מבחינת מחירים. תודה רבה מראש!

לקריאה נוספת והעמקה

טלי היקרה, שלום! אכן, ניתוח עפעפיים דורש ניסיון ומיומנות שנרכשת על ידי המנתח בתהליך של שנות עבודה רבות ואלפי ניתוחים. במיוחד כשהדגש הוא בנושא האסתטי ולא רק התיפקודי. קיימים פלסטיקאים כלליים מיומנים רבים, אך אני הייתי ניגש להיוועץ דווקא באוקולופלסטיקאי (רופא עיניים) שרוב עיסוקו הוא בתחום זה של ניתוחי עפעפיים; רצוי באיזור מגורייך, כדי שיהיה זמין לתת מענה ולצורך מעקב וביקורות שלאחר הניתוח. קיימת חשיבות לאינטראקצייה שלך עם הרופא המנתח ולמידת האמון הניבנית בפגישת הייעוץ. לכל אחד מן המנתחים קיימים בד"כ קליאנטים / קליאנטיות שנותחו על ידו ומוכנים לשתף אותך, המנותחת הפוטנציאלית, בחוויותיהם ובתוצאותיהם. ניתן לקבל דרכי התיקשורת אליהם מן הרופא המנתח. בהצלחה, ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין http://sites.google.com/site/nirseider/ אתר אינטרנט

25/08/2011 | 13:21 | מאת: אחד שניכווה

פני אליי למייל המצורף אוכל לחסוך לך הרבה עוגמת נפש ,כסף ובעיקר בריאות . [email protected]

01/10/2011 | 19:29 | מאת: גילי

הי לאחד שנכווה, אשמח אם תוכל לשתף מנסיונך. גם אני מתעניינת לגבי הניתוח הזה.... תודה ושנה טובה

מנהל פורום צניחת עפעפיים