אסימטריה אחרי ניתוח פטוזיס
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, יש לי א-סימטריה בין עין ימין לשמאל לאחר ניתוח פטוזיס, עברו 5 שבועות ועדיין זה קיים.. נראה שעדיין יש נפיחות מעל שני העיניים. האם לגיטימי שתהיה א-סימטריה בשלב הזה? מתי והאם זה יסתדר? תודה.
לירון, שלום! השאיפה בתיקון פטוזיס היא, כמובן, לסימטרייה; אולם קיימים גורמים אובייקטיביים שעלולים להקשות על השגת תוצאה אופטימלית, כמו למשל, תיפקוד הלבטור טרום הניתוח, ועוד. אם מדובר בא-סימטרייה קלה, בשלב זה של ההחלמה - לרוב מסתדרת, אך לעיתים, אם בולטת, דרוש תיקון נוסף. כדאי לשוב למעקב הרופא המנתח. בברכת בריאות, ד"ר זיידר. www.oculoplastics.co.il