צניחת עפעפיים אצל צעירים
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לבעלי(בן 24) יש צניחת עפעפיים בעין ימין יותר צונח מאשר שמאל זה כבר שנתיים .. שלאחרונה קצת יותר החמיר הוא משתמש בעדשות מגע כבר מעל 6 שנים האם יש קשר ? מה יכולה להיות הבעיה? פעם בחודש חודשיים מופיע גם כאב ראש בצד אחד .תודה
אריאלה יקרה, שלום! שימוש בעדשות מגע הוא גורם סיכון לצניחת עפעפיים. המניפולציה הידנית של העפעפיים בהכנסה והוצאה של העדשה, החיכוך של עדשת המגע בטארזוס ובלחמית ו/או הדלקת הכרונית האלרגית שקשורה לעיתים בהרכבת עדשות מגע - כל אלה הוזכרו כגורמים לדיס-אינסרצייה של שריר הלבטור פלפבראליס (המרים את העפעף) ולצניחת עפעפיים. בברכת בריאות, ד"ר זיידר. www.oculoplastics.co.il