ניתוח עפעפיים לפני חצי שנה
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, לפני כחצי שנה עשיתי ניתוח להרמת עפעפיים . בעיה העיקרית הייתה שקיות בחלק הפנימי העליון של העין. לאחר חצי שנה שמתי לב להיווצרות שקיות ( אומנם קטנות יותר) בחלק הפנימי של העין. רצי לדעת למה זה קורה? האם צריך לשות תיקון לניתוח אן שיש טיפול אחר להעלים את השקיות?
לירון יקרה שלום! לעיתים ריקמת שומן באה קדימה מעומק הארובה ובולטת קדימה לעפעפיים. ניתן להסירה במהלך הניתוח לתיקון צניחת העפעפיים, או בשלב מאוחר יותר אם מופיעה לאחריו.. בברכת בריאות, ד"ר זיידר. www.oculoplastics.co.il