נזק תמידי לעפעף כתוצאה מהזרקה גדולה
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, תודה דוקטור רציתי רק לדעת אם הזרקת כמות גדולה של בוטוקס מתחת לעפעף יכולה גם היא לנתק את שריר הלבטור ולגרום לנזק תמידי , כלומר לצניחת עפעף שלא חוזרת למצב הרגיל לפני ההזרקה. ואם כן, האם אפשר להגיע אליך לתיקון , אם בכלל אפשרי. המון תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אנה יקרה שלום! הזרקת בוטוקס בד"כ גורמת לחולשה חולפת של השריר, ולא לנזק קבוע. יש להמתין שישה חודשים לחלוף ההשפעה של החומר, לפני ששופטים האם דרוש תיקון כירוגי. בברכת בריאות, ד"ר זיידר. www.oculoplastics.co.il