[email protected]
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי דוקטור אני כבר כמה חודשים אחרי בוטוקס שהוזרק מתחת לגבה של עין אחת שנעשתה צרה יותר מעין שמאל שלא הוזרקה. האם בוטוקס יכול לגרום למתיחה של הרקמות וניתוק השריר שמרים את העפעף? כלומר יכול להיות נזק פיזי מההזרקה, וזה מה משאיר את העפעף נפול לאורך זמן? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אנה יקרה שלום! ההשפעות של הזרקת בוטוקס הפיכות. אם בטווח שישה חודשים מן ההזרקה העפעף לא חזר למנחו המקורי - הייתי ניגש להערכת / בדיקת רופא עיניים. בברכה, ד"ר זיידר. www.oculoplastics.co.il