עפעף שצנח לא רוצה להשתחרר
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוטוקס שהוזרק לפני 4 חודשים תחת הגבה לעפעף העליון גרם לצניחה של העפעף עד היום יש תחושה של עפעף רדום והעין נראית מאוד שונה מהעין השנייה. מתחילה לחשוב שאולי זה לא מהבוטוקס.... מה עושים?
לקריאה נוספת והעמקה
קמי יקרה, שלום! השפעת הזרקת בוטוקס יכולה להימשך עד כחצי שנה ממועד ההזרקה, למרות שייתכן שפעולתו תפוג גם מוקדם יותר, תלוי בחילוף החומרים ובפירוק הרעלן על ידי הגוף. אם עדיין תחושי בהבדל במראה העפעפיים בחודש/יים הקרובים - מומלץ לפנות להערכה אצל רופא עיניים. בברכת בריאות, ד"ר זיידר. www.oculoplastics.co.il