פלסטיקאי או רופא עיניים - מה עדיף ?
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני בן 50 וצריך לעבור ניתוח עפעפיים. האם מומלץ לעשות דבר כזה אצל פלסטיקאי כללי או אצל רופא עיניים. יום טוב, משה.
משה שלום! רוב הפלסטיקאים הכלליים מנתחים גם עפעפיים, בעיקר ניתוחים אסתטיים, במסגרת מגוון הפעילויות הכירורגיות שהם מבצעים, וחלקם מיומן בסוג ניתוח זה. בין רופאי העיניים קיימים אוקולופלסטיקאים - רופאי עיניים אשר עיקר פעילותם הוא ניתוחי עפעפיים תיפקודיים ואסתטיים. חושבני שכאשר אתה בוחר מנתח - יש צורך שתיווצר "כימיה" בינך ובינו, וכן יחסי אמון בין הצדדים. בנוסף, רצוי לבחור מנתח מנוסה ומיומן בסוג זה של ניתוחים, כזה שמכיר את האנטומיה של העין והרקמות סביבה, בדגש על העפעפיים, וכזה היודע לטפל גם בסיבוכי העין, אם מופיעים לאחר הניתוח. כאן אני סבור שיש יתרון לרופא עיניים אוקולופלסטיקאי על פני פלסטיקאי כללי. מקווה שעניתי לשאלתך. בהצלחה, ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין http://sites.google.com/site/nirseider/ אתר אינטרנט