צניחת עפאף לאחר הזרקת בוטוקוס
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. עשיתי בוטוקוס בין הגבות ומסביב העיניים ביום החמישי של ההזרקה קמתי בבוקר עם צניחת עפאף רצינית מאןד העין סגורה כמט לגמרי עיוות מוחלט של הפנים. האם ניתן לתקן זאת? אני בבית לא יוצאת לעבודה.
בוקר אור למוזרקת היקרה, אנא עייני בתשובות לשאלות דומות בתחתית הפורום... חשוב לחזור למעקב אצל הרופא המזריק. רק לנחמך: אפקט הבוטוקס זמני. כמו כן, קיימות טיפות שיכולות לתת תיקון חלקי / מלא לצניחת העפעף. בברכת בריאות, ד"ר ניר זיידר. www.oculoplastics.co.il