ניתוח הרמת עפעפיים
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר זיידר שלום! האם ניתן לעבור ניתוח להרמת העפעפיים אם סובלים מיובש בעיניים ומדלקת אלרגית כרונית בעיניים. באופן שוטף אני מזליפה טיפות היפוטירס נגד היובש. לגבי האלרגיה הצלחתי כבר לפני כשנתיים ל"הגמל" משימוש קבוע בטיפות.
ענת היקרה, שלום! יובש או דלקת לחמית אלרגית כרונית אינם מהווים התוויית נגד מוחלטת לניתוח הרמת עפעפיים. יחד עם זאת, סימפטומים של יובש בעין עלולים להיות מוחמרים בעקבות הרמת עפעפיים: כשמפתח העפעפיים רחב יותר פילם הדמעות מתאדה מהר יותר מפני השטח של העין. אם בכלל - כדאי לבצע ניתוח "שמרני". הייתי נועץ ברופא עיניים ובוחר להינתח על ידי רופא עיניים אוקולופלסטיקאי שעשוי להיות ערני יותר לבעיות שעלולות להתפתח בעקבות ניתוח (כגון החמרת היובש...). בהצלחה, ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין http://sites.google.com/site/nirseider/ אתר אינטרנט