בוטוקס במצח ובין הגבות
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פני כשבועיים עברתי הזרקות בוטוקס בין הגבות ובמצח בגגל קמטים ההזרקות גרמו לי לצניחת עפעפיים עליונים מה ניתן לעשות ? שאלה נוספת : מה עדיף ניתוח עפעפיים הוא צריבת העפעפיים. תודה לתשובתך
דנה יקרה שלום! ההשפעה של הזרקות בוטוקס חולפת תוך חודשים ספורים, כך שמצב העפעפיים יחזור לקדמותו. הטיפול בצניחת עפעפיים מבוסס על המימצאים בבדיקת המטופל ולניסיונו של הרופא. אם במילה "צריבה" את מתכוונת למכשיר plexur , הרי שזה מתאים בד"כ למצבים קלים של עודפי עור העפעפיים. בד"כ יידרש ניתוח למצבים שבהם קיים ריפיון רקמות ועודף משמעותי של עור שומן העפעפיים. בברכת בריאות, ד"ר זיידר. www.oculoplastics.co.il