מה הסיכוי ליובש בעיניים לצמיתות לאחר ניתוח עפעפיים עליוניים
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה הסיכוי ליובש בעיניים לצמיתות לאחר ניתוח עפעפיים עליוניים אם צריך להרים עפעף גם מצידי העין איזה סכין עדיפה כדי להקטין את הסיכוןלצלקת בולטת.
לקריאה נוספת והעמקה
איה שלום! אם יש נטייה ליובש בעיניים - תיתכן החמרה מסויימת בסימפטומים לאחר ניתוח הרמת עפעפיים. כמובן - רצוי לבצע הערכה טרום ניתוחית אצל רופא עיניים ולבצע ניתוח שמרני, אם אכן קיימת נטייה ליובש. לגבי הסכין לשימוש בזמן הניתוחף, על מנת למזער הצלקת - הייתי משאיר זאת לשיקול המנתח ומתייעץ עימו. בברכה, ד"ר זיידר.