החלמה מניתוח עפעפיים
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מדוע חשוב להוריד את הנפיחות עם קומפרסים קרים? למה לא פשוט לתת לאזור להחלים מעצמו?< האם נפיחות ממושכת יכולה להשפיע על תוצאות הניתוח?
שאול יקר שלום, מקובל להמליץ על קומפרסים קרים בימים הראשונים לאחר הניתוח על מנת לגרום להתכווצות כלי דם, באיזור הניתוחי, מה שמפחית את בריחת הנוזלים מכלי הדם לרקמות, מפחית את הבצקת, ויכול להפחית גם דימומים נוספים. לאחרונה קמה אסכולה חדשה שדוגלת דווקא בקומפרסים חמים לאחר הניתוח... בכדי להגביר זרימת הדם לאיזור ולשפר הריפוי כל מנתח וגישתו הוא... נפיחות ממושכת אכן יכולה להשפיע על תוצאות הניתוח. בברכת בריאות, ד"ר זיידר.