טיפול במכשיר לייזר לעפעפיים
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, חברה שלי טופלה בלייזר עם תוצאות מדהימות בעפעפיים. האם תמליץ על טיפול בלייזר? תודה
דנה שלום, לי עצמי אין ניסיון בשימוש במכשיר. מה שאני כותב הוא לקחים מן הסיפרות, וכאלה שלמדתי בכנסים. מכשיר הלייזר יכול לשמש כמכשיר חיתוך בניתוחי עפעפיים. היתרון שלו הוא היעדר / צימצום של דימום בזמן הפעולה. יחד עם זאת, יש להשתמש באמצעי זהירות קפדניים, על מנת לשלוט בעובי החתך ולצמצם הסכנה שבפגיעה בעין. קימים מעט מקומות שמחזיקים מכשיר לביצוע לייזר בלפארופלסטי בארץ, בגלל יוקר המכשיר. אם התרשמת לטובה מן התוצאות - שווה לגשת להתייעץ. בברכת בריאות, ד"ר זיידר.