תקון נפיחות תחת העיניים ע"י הזרקות בלבד!!
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי להביא לידיעת כולן-קיימת רופאת עיניים מתוקה ומקסימה בעלת ידי זהב-ד"ר גבאי ענת שמה-שתקנה לי נפיחויות ( השקיות המכוערות המרגיזות )מתחת לעיניים- בהזרקה בלבד ללא שום נתוח-טפול קל קצר לא כואב-הייתי אצלה פעמיים בסכ"ה לפני משהו כמו 8-9 חודשים-וזה עדיין נראה נהדר-השקיות לא חזרו. אני מה זה מאושרת!!
מירי שלום! אני שמח לשמוע על החווייה החיובית שלך מהמפגש עם ד"ר גבאי. הזרקות של חומרי מילוי תחת העיניים באיזור "שקע הדמעות" נועדו להשיג אפקט זמני של מספר חודשים על מנת למלא את השקע ולמתן את המראה הבולט של שקיות השומן והעור העודף בעפעפיים התחתונים. ללא סילוק (באופן כירורגי) של העור העודף וכריות השומן הבולטות יש קושי להשיג אפקט ארוך טווח. כמובן שיש "לתפור" הטיפול על פי מראה ובדיקת הקליאנט. יום טוב, ד"ר זיידר.