U,S,אשכים

דיון מתוך פורום  ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת

26/07/2012 | 12:35 | מאת: Jacob

במשך שנים אפידימימיס מעובה,לפעמים יותר ולפעמים פחות, בדרך כלל באשך ימני אך לעיתים גם בשמאל,בעבר הרחוק קיבלתי בגין תלונה זו טיפול אנטיביטי ל5 ימים.עזר לתקופה. כרגע רגישות מסוימת למגע. אני בן 57 מקבל קסאטראל10,לפני שנה דלקת עם חום גבוה כנראה בדרכי השתן או ערמונית ללא עדות בתרבית טופלתי ב4 אנטיביוטיקות באישפוז,כללית מרגיש לחץ\כבדות \כאב עמום, באיזור האשכים והמפסעות,כאב בגב התחתון, האם את ממליצה על אולטרא סאונד לאשכים או בדיקות אחרות.והאם התחלה של בקע (אם יש) יכול להסביר??

לקריאה נוספת והעמקה

Aלום רב, כאבי אשכים יכולים לנבוע מסיבות שונות- גם מדלקת באשכים(אקוטית או כרונית), מווריקוצל(כלי דם מורחב בשק האשכים), אבל גם מאבן בדרכי השתן, דלקת ערמונית כרונית, בקע במפשעות ועוד. אם לא נבדקת לאחרונה כדאי לבצע בדיקות שתן כללית ותרבית, תרבית זרע, בדיקת PSA, אולטראסאונד למפשעות, לאשכים ולדרכי השתן ובהתאם לתוצאות להחליט על טיפול. כפי שאתה מתאר זה מתאים לתסמינים של דלקת כרונית בערמונית או תסמונת הכאב הכרוני באגן- ובד"כ במצב זה לא מוצאים גורם זיהומי מובהק, והטיפול הוא כל מה שמונע ממך כאבים: שתיה מרובה של מים, המנעות מקפאין אלכוהול, שוקולד וגריינים אחרים.

27/07/2012 | 12:55 | מאת: Jacob

תודה על התיחסותך המהירה! האם מה שתארתי:אפידימימיס מורחב מעט ורגיש,זה ווריקוצל?? PSA 19.3=7.13 29.3=4.59 29.4=3.42 26.6=3.62 U.S.בטן עליונה מנובמבר2011:תקין ללא אבנים תרבית זרע לא בוצעה אף פעם,תרבית שתן בוצעה בפברואר2012 -ללא ממצאים.אולטראסאונד למפסעות,אשכים ורכי שתן לא בוצע בעבר הרחוק היו אורולוגים שחשבו שיש התחלה של בקע לא כלוא בצד ימין אבל זה כנראה מזערי כי אורולוגית אחרת לא ראתה שבר. לאור הנ"ל את רואה מקום להמשך בירור של U.S. ותרבית זרע. בדיקות שמרגישות לי מביכות במיוחד. שוב תודה על תשובותיך התומכות!

מנהל פורום ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת