בטרם ניתוח ערמונית

דיון מתוך פורום  ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת

24/07/2012 | 13:44 | מאת: שרון

אני בן 66. בשבוע הבא אני מתוכנן לעבור ניתוח ערמונית מוגדלת(גודלה כ-100 סמק)וגם ניתוח להסרת הידרוצלה.שאלותי: 1)מזה מספר חודשים אני מתקשה בזיקפה ובאותם המקרים שזה קורה אין לי שפיכה. מה הסיבות? 2) האם הניתוחים יסתמו את הגולל על סיכויים שזה ישתנה ? תודה

לקריאה נוספת והעמקה

שלום שרון. לא ציינת אם אתה מקבל טיפול תרופתי בשל הגדלת הערמונית. -לחלק מהתרופות יש השפעה על התפקוד המיני והשפיכה. חשוב שתדע שלאחר ניתוח ערמונית ככל הנראה לא תהיה לך שפיכה או שהיא תהיה בכמות נמוכה (בשל הוצאת הערמונית שהיא מקור נוזל הזרע, ובשל העובדה שצוואר השלפוחית שלך יהיה פתוח וכך חלק /רוב נוזל השרע יחזור אחורה לשלפוחית). בד"כ ניתוחי ערמונית לא אמורים לפגוע בזקפה עצמה אבל יש באחוזים בודדים כאלו שמופיעה להם הפרעה בתפקוד המיני לאחר הניתוח. בכל מקרה למצב זה יש טיפולים משפרי זקפה בתרופות ,מכשירים או הזרקות.

24/07/2012 | 17:14 | מאת: שרון

לשאלתך: עד לפני כשנה נטלתי גם Avodart בנוסף לDebenline. מאז רק את השני כיוון שלא היה שיפור בגודל הערמונית. האם תרופה זו או שתיהן גרמו לקושי בשפיכה בטרם הערמונית הוסרה? שאלה נוספת: האם לאחר Turp אפשר לצפות לגדילה מחדש של הערמונית ובטווחי איזה זמנים ? תודה.

מנהל פורום ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת