קיבלתי היום מכה נוראית באצבע הקטנה שברגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,נכנסתי בעוצמה בארון כאשר רצתי,האצבע הקטנה שברגל קיבלה כאב שלא ניתן לתאר , אני לא יכול לדרוך על הרגל,שמתי קרח ,וזה קצת מרגיע. שהאצבע לא בתנועה זה לא כואב רק שמוזיזים. שאלתי במשפחה שחקני כדורגל שראו את המכה וטענו כי זה יעבור השאלה אם זה נכון . זה לא כמו כל מכה שמקבלים והיא עוברת אחרי שעה. התיאור: האצבע קצת נפוחה (לא הרבה) היא אדומה מאד (לא יודע אם זה קשור) והכאב נוראי - אני לא רוצה ללכת לרופא ואין לי זמן , אשמח לתשובה מהירה , תודה רבה מראש.
שלום שימי! מתיאורך עולה חשד גבוה לשבר בבוהן 5, ייתכן שקיימת גם תזוזה, כך שיש מקום לפנות לבדיקת אורטופד ללא דיחוי!! אל תהסס לפנות למוקד אורטופדי או אף חדר מיון ( בהתאם לנוהלי קופ"ח בה אתה חבר ) בברכת החלמה מהירה