קרע בקרסול חלקי
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שמי רותי , אני בת 37 גרה באשדוד ואני עובדת סדרנית של חברת זוגלובק, לפני מספר חודשים כ- 3 חודשים נפלתי בעבוד על רגל שמואל,ובצילום אולטסאוד נמצא קרע חלקי ברגל שמואל . האורטפד אמר לנוח כמה שיותר, אבל , יש בבית ילדים וזה איפשר , האם אני גורמת נזק עד לרגל. מה עושים אשמח לקבל תשובה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רותי! פני לאורטופד כף רגל וקרסול. אי אפשר להבין מהי מידת הנזק ומהי פגיעה מתיאורך ( קרע ברגל ... ). כנראה מדובר בקרע ברצועה ? איזה רצועה ? רק אורטופד יוכל לתת לך מלוא הטיפול ולעקוב אחרי ההחלמה שלך, בברכה