כאבים בכפות הרגליים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בחור בן 36 בריא בדר"כ, ויש לי כל הזמן כאבים בכפות הרגליים בעיקר בחלק האמצעי התחתון של כף הרגל (בין העקב לאצבעות) , ובאופן יותר חזק ברגל שמאל מאשר ברגל ימין. הכאב מתבטא בתחושה שכל הזמן אני צריך שילחצו לי בכפות הרגליים (כמו שיאצו) אפילו באופן חזק ביותר עד העצם, ויש לי גם תחושה כזאת כמו של שריפה או חשמל ועקצוצים בכף הרגל. בנוסף קשה לי לעמוד אפילו כמה דקות על הרגליים ואני חייב תמיד לשבת. ראוי לציין שאני לא מבצע מאמץ או ספורט,והכאב מופיע לאורך כל שעות היום אפילו במנוחה או בזמן השינה ורק מחמיר בסוף היום. אודה לעזרתך מה זה יכול להיות ואיזה בדיקות עלי לבצע?
שלום אלון! ישנן מספר מחלות אשר יכולות לבוא לידי ביטוי בתלונות אותן אתה מתאר. אנא פנה לבדיקת אורטופד כף רגל באזור מגוריך, הוא יבדוקך וימליץ על המשך הבירור הנדרש בברכה