מכה בעקב עקב נחיתה חזקה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני שבוע נחתתי בחוזקה על העקב תוך כדי משחק כדורסל ומיד הרגשתי את הזעזוע בכל הגוף. האזור לא התנפח ולא נוצר שטף-דם אבל לא יכולתי לדרוך על העקב כלל. מאז אני הולך הליכת "בלרינה": על קצות האצבעות ברגל הפגועה. המצב משתפר ומיום ליום הרגישות פוחתת אבל עדיין אין ביכולתי ללכת רגיל, שלא לדבר על לחזור לשחק. השאלה שלי האם יש מה לעשות בנידון ע"מ לזרז את קצב ההחלמה? האם זהו זמן החלמה סביר? תודה רבה, ירון
שלום ירון! בהחלט יש מה לעשות! צריך לפנות לבדיקת אורטופד ולשקול ביצוע צלומים! לא ניתן לשלול שנגרם צלך שבר ( ולו הקטן ) ויש לאבחנו! אל תהסס לפנות לבדיקת אורטופד בברכת החלמה מהירה
תודה על התשובה. מה שאני מנסה לשאול זה האם במידה ויתברר שיש שבר, האם חוץ ממנוחה יש טיפול כלשהו? שוב תודה והמשך ערב נעים, ירון