אולטראסאונד בעקבות פציעה בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני חודש נפלתי ונפצעתי בקרסול הרגל עד היום נפוחה מאוד כואבת ואני הולכת עם קביים שכן לא יכולה לדרוך עליה. בתוצאות האולטרסאונד שקיבלתי היום כתוב; הודגמה תפיחות של הרקמות הרכות עם הסננה של שומן תת עורי ככל הנראה מהקונטוזיה. גידי הקרסול הודגמו תקינים ללא נוזל סביבם. אשמח להסבר אודות הממצאים והאם יש צורך בבדיקות נוספות כי אני לא חשב הטבה במצב. תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שגית, כדאי שתפני לאורתופד כף רגל, ייתכן וצריך עןד צילום או אמצעי הדמייה מתקדם יותר כמיפוי עצמות או CT בברכה