שיקום עצמי אחרי ניתוח בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי ניתוח בקרסול לפני חודש בדיוק והייתי אמור לגשת לרופא כבר עכשיו לביקורת והתחלת פיזותרפיה... ניסיתי לעמוד על הרגל בעצמי והיא מרגישה בסדר חוץ מנוקשות כללית ברגל כאילו שהיא תפוסה, אין כאבים באזור השבר ואני גם יכול ללכת... השאלה אם אפשר כבר לדרוך על הרגל חודש אחר הניתוח או שהפיזותרפיה מתחילה בשלב אחר?
שלום אריאל! לא כתבת איזה ניתוח בקרסול עברת? בהם עברת קיבוע שבר בקרסול אז ברוב המקרים ( אך כמובן לא בכולם, תלוי בהיקף הפגיעה בקרבול והיקף ההתערבות הניתוחית ) התקופה ללא דריכה על הרגל נמשכת כ 6 שבועות. בכל מקרה אני לא ממליץ להתחיל דריכה על הרגל לפני ביקורת האורטופד המנתח וקבלת הדרכה והסבר מפורט ממנו על דרכי המשך התהליך השיקומי בברכת החלמה מהירה