קרע בגיד אכילם
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום קרעתי גיד אכילס [80%]נותחתי שמו לי מגבס בזוית מסוימת ולאחר כ3 שבועות באתי למרפאה להודת גבס ושינוי זוית השאלה העומדת בפני כרגע היא: האם לשים את המגף {עם הגבהות } גבס קל או גבס רגיל ? איך ישפיע מבחינת הפייוטרפיה אחר כך? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רותי! אופן הקיבוע לאחר ניתוח שחזור גיד אקילס תלוי בהיקף ההתערבות הניתוחית. מי שקובע זאת הוא אורטופד מנתח. כעקרון - קיבוע במגף עם הגבהה משתנה - הוא בד"כ המועדף ( בשלבים יותר מתקדמים של התהליך השיקומי ) בברכת החלמה מהירה ומלאה