קרסול נפוח מאחור
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבתי יש בליטה גדולה מאחור בקרסול, במקום שבו בדרך כלל יש כאבים כאשר נועלים נעל חדשה. היא פנתה לרופא, והוא נתן לה משחה למריחה וטען שזה יסתדר אולם הנפיחות עדיין נמצאת ויש לה כאבים כאשר היא נועלת נעלים מה אפשר לעשות? תודה
שלום שלומית, נשמע שלבתך יש דלקת באזור אחיזת גיד אכילס. הדבר נובע קרוב לוודאי מעצם בולטת בעקב (הגלונד) או מגיד אכילס קצר או משניהם גם יחד. יש להיוועץ במנתח כף רגל וייתכן והדבר יפתר רק בנעל מוגבהת עקב. שוע טוב
בקישורים מעט חומר רלוונטי שתי בעיות שכיחות : 1-http://www.footlab.co.il/05_footpath/43_achilles_tend.asp 2-http://www.footlab.co.il/05_footpath/44_achilles_bursitis.asp