גיד אכילס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני סובל מדלקת בגיד אכילס מזה כ4 חודשים עם נפיחות ורגישות גדולה למקום ,היום הגעתי לאורטופד וזה נתן לי זריקת קורטיזון ,לאחר שהגעתי לביתי קראתי מאמר שאומר שלהמנע מזריקה שכזו עכשיו מאני בלחץ ודואג בנוסף הרופא אמר שישנו טיפול בגלי הלם ועלותם 2000 ש"ח האם זה יעיל והאם הקופה (כללית) מכירה בטיפול שכזה,תודה
שלום רב, אכן רצוי להימנע מהזרקת סטרואידים לגיד אכילס. אני מניח לפי מכתבך שלא טופלת אצל אורתופד מנתח כף רגל וזו המלצתי העיקרית: גש למי שעוסק רק בזה! טיפול יעיל מאוד יכול להיות פשוט נעילת נעליים עם עקב מוגבה בכ 3 ס"מ, הדבר מוריד את המתח מהאכילס ומאפשר לו להחלים. בברכה