אצבע קצרה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי אצבע שלישית קצרה במיוחד בכף רגל ימין , כף הרגל נראת מוזרה ולא אסתטית לכן אני כל הזמן עם נעליים סגורות גם בקיץ.. יתר על כן הבחנתי בשנה האחרונה שהבוהן נכנסת קצת לוולגוס ודוחפת גם את האצבע השניה..בצילום נמצא קיצור בעצם הDIP ..הייתי רוצה לתקן את זה ע"י ניתוח להארכת האצבע הקצרה ,האם ניתוח כזה מומלץ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מאיה! אני לא ממליץ לבצע ניתוח הארכת אצבע בכף הרגל. מאידך ייתכן ונדרשת התערבות ניתוחית לתיקון עוות מבני ( וולגוס של הבוהן הגדולה ). אני ממליץ לך לפנות ליעוץ של אורטופד כף רגל אשר יתן אבחנה מדוייקת וימליץ על דרכי הטיפול המקובלות במצבך. בברכה