לא יודע מה לעשות
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נרדמות לי הרגליים בצורה חזקה ( במיוחד השמאלית( כל הזמן ממש גוש קרח שאני גורר אחריי. גם באופן כללי הרגליים שלי רדומות וחסרות חיות.(כאילו דורך על קרח) עשיתי את כל הבדיקות שצריך: ct ראש mri מוח EEG ENG בדיקות דם מקפות בדיקות אצל נוירולוג בדיקות אצל כיורוג גב בדיקות אצל נוירו כירוג כלי דם לא מצאו כלום אני ממשיך לסבול כבר שנים כשהבעיה רק הולכת ומחריפה מה לעשות??
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אבוד! אם בעיתך נמשכת כבר שנים ואינה מחריפה ועברת את כל הבירורים - אז כנראה חומרת הבעיה לא דורשת התערבות כלשהי. תנסה להתעלם מתחושותיך ותמשיך חיים רגילים בברכה