מדרסים לדורבן
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , אני מבקשת עזרא בקשר למדרסים, יש לי דורבן שבצילום לא רואים כלום. אני עושה תרגיל מתיחות " מדרגה" וזה ממש עוזר אבל רופא גם הימליץ על המדרס. הזמנתי במקום שהרופא הימליץ כבר חודשים אני ממש סובלת מהמדרסים ההלה - היתי באורטופדיה כבר 3 פעמים ותיקנו לי אותם , אבל לא מורידים מי המדרס את בבליטה שממש לוחצת על האזור הכואב והם מסבירים לי שכך אמור להיות האם זה נכון שמדרס צריך ללחוץ על האזור הכואב? תודה יאנה
שלום יאנה, אם המדרס מפריע לך כל כך הרבנ זמן ולדברייך לפני התקנת המדרס חלה הטבה עם תרגילי מתיחה אז לדעתי תיפטרי מהמדרס. באופן כללי מדרס אמור לעזור או לא לעזור (אף אחד לא מושלם) אבל בטח לא להכאיב יותר מהמצב הבסיסי בברכה