דורבן
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חדשות לבקרים מתפרסמות מודעות בדבר טיפול בדורבן בגלי הלם, לייזר ועוד. לפי דברי האורטופד המטפל שלי היחידים שהטפולים עוזרים להם, הם בעלי המכונים. מאחר ואני מטופלת בקורטיזון (בגלל דלקת מפרקים) הרופא אינו ממליץ על הזרקת קורטיזון לעקב. אודה לך מאוד אם תייעץ לי מה ניתן לעשות, כדי להקל על הכאב, ולאפשר לי עמידה או הליכה. בברכה
שלום רות, גלי הלם דווקא עוזרים במספר גדול של מקרים (את יודעת איפה יש 100%) אך האפקט שלהם מופיע מאוחר אחרי הטיפול (לעיתים שבועות) ולכן לא ברור עם הבעייה נגמרה בעצמה או בעזרת גלי ההלם. סטרואידים את מקבלת וצודק הרופא שלא ייתן לך עוד. נשארו תרופות נוגדות דלקות ובעיקר ירידה במשקל ומתיחות על בסיס יומי לאורך זמן. אם כל אלו לא יועילו, ניתן לחשוב על ניתוח בברכה